عضو کمیسیون انرژی مجلس: آماده همه گونه حمایت از شرکت صدرا هستیم

سیدمهدی موسوی عضو کمیسیون انرژی مجلس و سیدعلی حسینی مدیرکل امور مجلس ریاست جمهوری ضمن بازدید از غرفه شرکت صدر در نمایشگاه نفت و گاز از توانمندی های این شرکت اظهار خرسندی کردند.

موسوی با تاکید بر آشنایی خود با ظرفیت، قابلیت ها و عملکرد شرکت صدرا گفت: این ظرفیت نه تنها کاهش نیافته، بلکه رو به فزونی نیز رفته و همه گونه آمادگی در این شرکت وجود دارد. به صراحت می گویم صدرا باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرد تا بتواند خدمات بیشتری ارائه کند.

وی افزود: کمیسیون انرژی آماده همه گونه حمایت از شرکت صدرا است و حمایت این کمیسیون از صدرا به معنای حمایت وزارت نفت و حاکمیت از این شرکت است. پیشنهاد می کنم مدیرعامل شرکت صدرا با حضور در کمیسیون انرژی مطالب خود را ارائه دهند. ما برای صدرا آرزوی توفیق داریم و همه گونه مساعدتی خواهیم داشت.

حسینی نیز ضمن اظهار خوشحالی از ارائه تولیدات خوب شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه نفت و گاز، گفت: از واردات محصولات به تولید محصولات مورد نیاز رسیده ایم و به تولیدات داخلی اتکا داریم و امیدواریم تولیدات داخلی بیشتر شود. من به عنوان رابط دولت و مجلس در دولت، شاهد دغدغه اعضای کمیسیون انرژی هستم. در هر کمیسیون کمیته های تخصصی وجود دارد و مدیرعامل شرکت صدرا می تواند جلساتی با اعضای کمیته های تخصصی و سپس اعضای کمیسیون انرژی تشکیل دهد تا در نهایت دغدغه های پیمانکاران و شرکت های مرتبط پیگیری شود. امیدوارم این نمایشگاه ها نقطه عطفی شود تا پیشرفت های بیشتری را در آینده صنعت نفت ببینیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *