عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس: شرکت صدرا نماد خودباوری و توانمندی داخلی است/ آمادگی مجلس برای رفع موانع پیش روی صدرا

عبدالعلی رحیمی عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با حضور در غرفه صدرا با اسدالله ابویسانی مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

او ضمن خدا قوت به کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و شرکت صدرا گفت: شرکت صدرا نماد خودباوری و توانمندی داخلی است. قرارگاه در حوزه های بسیار موفق بوده و شرکت صدرا اقدامات مهمی در حوزه کشتی سازی و سکوسازی داشته که اعضای کمیسیون انرژی از آنها بازدید داشته اند.

وی افزود: قوانین مجلس برای جهش توليدات شرکت های دانش بنیان درنظر گرفته شده. ما اگر نتوانیم از پتانسیل های داخلی استفاده کنیم، دو ظلم به کشور وارد شده است. یکی عدم استفاده خوب از سرمایه های کشور است و دیگری که ظلم بزرگتری است، روح ناامیدی است که در کالبد بسیاری از جوانان دمیده می شود. طبیعتا باید از شرکت هایی مثل صدرا حمایت شود و اقدامات ویژه رسانه ای برای معرفی این خدمات عظیم در قبال کسانی که فکر می کنند در این کشور اتفاقی نیفتاده، انجام شود.

او تصریح کرد: فقط کشتی هایی که توسط صدرا ساخته شده، اگر خوب به مردم معرفی شود، ملت به این کشور و به توان داخلی آن افتخار می کنند. امیدواریم ما هم بتوانیم خدمتگزار عزیزان باشیم. ما با تمام توان اعلام آمادگی می کنیم و حداکثر طرفیت مجلس را در بعد نظارتی استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم از این فعالیت های ارزنده، زیرساختی و اثرگذار از بعد نیروی انسانی و اقتصادی و صنعتی استفاده کنیم.

رحیمی در پایان گفت: رویکرد نظارتی و تقیینی مجلس در دو سال اخیر در همین راستا بوده و هر مدیری که مانع تحقق این اهداف شود و هر مشکلی تقنینی که وجود داشته باشد، مجلس آماده است که این موانع را رفع کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *