بازدید مدیران ارشد شرکت صدرا از کارخانه سیراف

شرکت سیراف، که در زمینه تولید انواع شناور و سیستمها و قطعات الکتریکی دریایی استاندارد فعالیت می کند، میزبان مدیران ارشد شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا ) بود.

این بازدید در روز دوشنبه، مورخ 23 آبان ماه 1401 در محل کارخانه سیراف واقع در شهرک صنعتی پرند صورت گرفت.

در این بازدید مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا ) و جمعی از مدیران ارشد این شرکت به دعوت مدیرعامل شرکت سیراف ، حضور داشتند. در ابتدای این دیدار ، اعضای حاضر به بازدید از کارخانه و شناور ساخت سیراف پرداختند.

زارعی با اشاره به رویکردهای مدرن کشتی سازی دنیا گفت: ” ما کار های مختلفی را با روش های سنتی ، با این رویکرد که همه کارها دست خودمان باشد و بدون حضور بخش تحقیق و توسعه و بصورت کپی کاری انجام داده ایم. برنامه ریزی کرده ایم تا روش های قدیمی را عوض کنیم و علاقمندیم آکادمیک تر و به روز تر کارکنیم. تیم کنونی صدرا ،یک تیم جوان، با خلاقیت و پر از انرژی و ایده های نو است و دوست داریم که از این تیم جوان نهایت بهره را ببریم.”

مدیرعامل صدرا همچنین در خصوص حمایت از تولید و صنایع داخلی گفت:” حمایت از تولید داخلی دغدغه ما است .ما هرچه را که بتوانیم در داخل کشورمان، ایران تولید کنیم از خارج از ایران آن را تهیه نمی کنیم. قطعا با رعایت ضوابط در پروژه های اخیرمان از کشتی سازی های داخلی از جمله سیراف کمک خواهیم گرفت و حمایت خود را از تولیدات داخلی به سهم خود اعلام می داریم. ”

در ادامه دکتر ضیایی مدیر عامل و موسس شرکت سیراف، ضمن معرفی توانمندیهای شرکت سیراف در نمایشگاه محصولات این شرکت، به تشریح روند به روز سازی و کارآیی واحد تحقیق و توسعه سیراف پرداخت و بازدید مشترکی از شناور کاتاماران ساخته شده انجام گرفت.

سپس در جلسه ای در خصوص همکاری ها و برنامه های آینده فیمابین صدرا و سیراف و رویکردهای آکادمی دریایی سیراف بحث و تبادل نظر شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *