عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس: اقدامات صدرا بی نظیر و پیشران دیپلماسی قوی انرژی ایران در سطح بین المللی است

حسین حسین زاده عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با حضور در غرفه صدرا با اسدالله ابویسانی مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو و توانایی های شرکت صدرا را تحسین کرد.

وی در این مورد گفت: امروز دیداری از نمایشگاه نفت،گاز و پتروشیمی داشتم و از غرفه شرکت صدرا و مجموعه اقدامات مدیریتی مهندس ابویسانی لذت بردم. انصافا اقدامات صدرا و به خصوص جکتی که برای میدان نفتی رشادت ساخته می شود، بی نظیر است.

وی اظهار داشت: این جکت از منحصر به فردترین جکت هایی است که در حال ساخته شدن است. مذاکرات خوبی در زمینه فشارافزایی میدان پارس جنوبی و استفاده از ظرفیت های صدرا برای کمک به تقویت صنعت نفت کشور و دیپلماسی قوی انرژی در سطح داخلی و بین المللی انجام شد.

او ادامه داد: صدرا از جمله شرکت هایی است که سابقه خوبی دارد و دارای مدیریت خوب است و امیدواریم در آینده نیز به همین سبک و روال ادامه دهد.

حسین زاده تصریح کرد: مجلس به عنوان بازوی تقویتی و کمکی دولت و وزارت نفت آمادگی دارد در حوزه های مختلف و صنایع بالادستی و پایین دستی، پتروشیمی و گاز و تاسیسات هم افزایی داشته باشد. قدم های بسیار خوبی نیز در این حوزه ها و به خصوص بحث بهینه سازی، خوراک پالایشگاه، تنفس خوراک و ذخیره سازی برداشته شده. ما آمادگی داریم هرنوع پیشنهادی از سمت دولت و شرکت های خصوصی را مورد حمایت قرار داده و تقویت کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *