دیدار مدیرعامل و مدیران شرکت صدرا با نماینده ولی فقیه در مازندران

مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) با آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار مهندس علی زارعی مدیر عامل شرکت صدرا نیز در مورد پروژه های متنوع اخذشده این شرکت و اعتماد فزاینده مجموعه کشتی رانی جمهوری اسلامی به شرکت صدرا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری توضیحاتی ارائه و تصریح شد که صدرا و قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با همکاری کشتی رانی جمهوری اسلامی تلاش می کنند که کشتی های مورد نیاز کشور را در داخل ساخته و به رونق تولید ملی کمک کنند.

وی همچنین بیان کرد برخی کارشکنی ها در جریان است تا خرید کشتی از خارج از کشور در دستور کار قرار بگیرد. اما کشتیرانی جمهوری اسلامی با مدیریت جناب آقای مدرس خیابانی و شرکت صدرا مصمم هستند تا نیاز کشور به انواع کشتی در قالب تولید داخلی تامین شود. مجموعه این اقدامات موجب افزایش اشتغال زایی در استان و نیز ارتقای جایگاه شرکت صدرا و ورود آن به حوزه هایی همچون گردشگری و تولید شناورهای فایبرگلاس شده است. در نهایت می توان گفت شرکت صدرا احیا شده و شاهد بازگشت دوران پرافتخار فعالیت مجتمع کاسپین شرکت صدرا هستیم.

آیت الله محمدی لائینی نیز با تایید این مطلب گفت در یک سال و نیم گذشته شاهد احیای مجدد و جنب و جوش شرکت صدرا بوده ام. رونق یافتن مجموعه صدرا به صادرات و ارزآوری ختم شده و ما می‌توانیم در زمینه تولید مسائل فناورانه صادرات و ارزآوری داشته باشیم و از اینجا پروژه‌های خارجی را قبول کرده و اجرا کنیم. نیاز به شناورها هم در داخل کشور احساس می‌شود و هم اطلاع‌رسانی وجود آمادگی برای ساخت و تعمیرات شناور قطعا مورد استقبال کشورهای خارجی قرار خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران  ادامه داد: ️مسئول منطقه یک تور مسئولان ارشد استانی بگذارد تا ظرفیت‌ها را از نزدیک مشاهده کنند؛ در زمینه اطلاع‌رسانی باید تبلیغات خوب و کارهای بهتر و بیشتری انجام شود. ️نکته دیگر این است که دانشگاه علوم دریایی نیز نیازمندی ها و توانمندی‌های بالایی در این زمینه دارند که باید با آن‌ها ارتباط پیدا کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *