بازدید گروه فنی اتحادیه دولتی کشتی سازان روسیه از شرکت صدرا

یک هیات پنج نفره فنی از اتحادیه دولتی کشتی سازان روسیه شنبه هشتم مرداد ماه از کارخانه کشتی سازی و جزیره صنعتی شرکت صدرا در بوشهر بازدید کرده و با توانمندی های این شرکت آشنا شدند.
در جریان این بازدید طرف روس با اشاره به اینکه اتحادیه مذکور با حضور صدهزار مهندس در قالب یک هلدینگ از 15 سال قبل مشغول فعالیت بوده و برخی از 40 شرکت زیرمجموعه آن بیش از 300 سال قدمت دارند، از قابلیت های منحصر به فرد خود برای ساخت انواع شناورها خبر داد.
هیات روس به همکاری با شرکت صدرا ابراز تمایل کرد و افزود با بازدید از کارخانه صدرا از تجربیات و توانایی های این شرکت در زمینه ساخت شناورهای مختلف و سکو های دریایی اطمینان حاصل کرده و در خصوص همکاری های مشترک دو طرف در آینده اعلام آمادگی کردند.
این هیات با اشاره به توانمندی ها و تجربیات ارزنده شرکت صدرا اذعان داشتند که شرکت صدرا می تواند نیازهای اتحادیه کشتی سازان روسیه را در زمینه های مختلف تامین کند.
در ادامه مهندس علی زارعی مدیرعامل شرکت صدرا با اشاره به اینکه این شرکت قادر به طراحی و ساخت کامل انواع کشتی و شناور بر مبنای نیاز مشتری است، گفت: صدرا در هر سه زمینه مهندسی، تامین کالا و ساخت کشتی می تواند با طرف روس همکاری کامل داشته باشد. مطمئن هستیم این همکاری در آینده با حضور مدیران ارشد اتحادیه دولتی کشتی سازان روسیه ادامه می یابد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *