بازدید فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا از مجتمع دریای کاسپین شرکت صدرا

در روز شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱، سردار هوش السادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، از مجتمع دریای کاسپین شرکت صدرا بازدید کرد.
ایشان ضمن بازدید میدانی از تجهیزات، ماشین آلات و زیرساختهای موجود در مجتمع در جلسه ای با حضور سردار عبدالرضا عابد مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی، دکتر زارع پور رئیس هیات مدیره شرکت صدرا، مهندس علی زارعی مدیر عامل شرکت صدرا و کارکنان مجتمع کاسپین شرکت کرد.
وی با تاکید بر لزوم اقتصادی بودن پروژه های آتی شرکت صدرا و ایجاد دارایی های درآمدزا برای کشور بر ضرورت چرخش توامان چرخهای اقتصادی صدرا و کشور تاکید کرد.
ایشان به اهمیت مساله ی گردشگری حلال و نقش آن در خلق شادی میان مردم نیز پرداخت و آغاز ساخت شناورهای تفریحی در مجتمع کاسپین را حرکتی رو به جلو و موثر در صنعت گردشگری دانست.
در این جلسه، فعالیتهای انجام شده ی مرتبط با قراردادهای جدید ساخت انواع شناور، وضعیت تعمیرات شناورهای دریای کاسپین و ظرفیتهای بالقوه ی مجتمع کاسپین برای سرمایه گذاری به فرماندهی محترم قرارگاه خاتم الانبیاء گزارش شد.
سردار عبدالرضا عابد نیز ضمن تقدیر از تلاشهای انجام شده در این مجتمع بر تعامل میان شرکت صدرا و معاونتهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای تسریع در انجام قراردادهای منعقده تاکید کرد و از کارکنان و مدیران خواست تا با افزایش بهره وری در جهت موفقیت های روزافزون بکوشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *