استاندار تهران: صدرا در فضای داخل کشور بی رقیب است

علیرضا فخاری استاندار تهران و معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا پس از بازدید از غرفه شرکت صدرا در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز تهران و مذاکره با اسدالله ابویسانی مدیرعامل این شرکت، توانمندی های صدرا را تشریح کرد.

وی صدرا را یکی از قطب های صنعتی و اقتصادی کشور دانست و گفت: این شرکت برای اینکه جایگاه خود را پیدا کند، باید از مرزهای فعلی که ممکن است آن را دچار برخی مشکلات کرده باشد، عبور کند و همزمان طرح توسعه خود را پیگیری کند تا ظرفیت های جدیدی را در حوزه های اقتصادی و سیاسی و صنعتی ایجاد کند.

او گفت: این فرصت خوبی برای توسعه کارهای صدرا در داخل، در سطح منطقه و در عرصه بین الملل است. صدرا باید در ابتدا از نظر فنی به روز شود و دانش های روز را در حوزه صنعت دریایی از اسکله و موج شکن تا موضوعات مربوط به سکوهای نفتی و شناورسازی کسب کند.

فخاری ادامه داد: جهت گیری امروز صدرا خوب و مثبت است. اما رسیدن به آرزوها با نگاه بازتر، هدف گذاری های بلندتر و قابل دسترس تر ضروری است. صدرا به لحاظ دانشمندانی که در آن حضور دارند و توجه به نیروی انسانی موفق بوده و امیدآفرینی برای این قشر از جمله ابزاری است که صدرا را چند پله بالاتر می برد. امروز عرصه رقابت در کشور برای صدرا ضعیف است و در این فضای بدون رقیب صدرا می تواند از خود ظرفیت هایی را نشان دهد.

وی اظهار داشت: به حول و قوه الهی و مدد همه همکاران عزیزمان در قرارگاه و تشویق بخش خصوصی برای مشارکت و سرمایه گذاری بیشتر، صدرا محل یک توسعه یافتگی بسیار عمیق، بزرگ و اثربخش در همه عرصه ها می تواند باشد. در این صورت، وجه چندگانه صدرا به عنوان یک ظرفیت اقتصادی و صنعتی در کشور به منصه ظهور می رسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *