برگزاری جلسه تودیع مدیرعامل قبلی و سرپرست جدید شرکت صدرا

جلسه تودیع مهندس علی زارعی مدیرعامل قبلی و مهندس اسداله ابویسانی سرپرست جدید شرکت صدرا یکشنبه 21 اسفند ماه در ساختمان مرکزی این شرکت در تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام ازند، مسئول نمایندگی ولی فقیه در شرکت صدرا با قرائت بخشی از بیانات امیرالمومنین علی(ع) در نهج البلاغه اظهار امیدواری کرد ایران اسلامی هر چه سریع تر به سمت شکل گیری تمدن نوین اسلامی حرکت کند.

سپس دکتر زارع پور رئیس هیات مدیره شرکت صدرا با تشریح توانمندی های این شرکت در زمینه ساخت و تعمیر انواع کشتی و سازه های دریایی گفت: در دو سال گذشته حجم کارپذیری صدرا افزایش چشمگیری داشته و برای اولین بار شاهد اعتماد کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران به صدرا برای ساخت کشتی هستیم.

وی افزود: ساخت کشتی افراماکس 2 توسط شرکت صدرا که یک ماه قبل در سواحل کشور ونزوئلا پهلو گرفت، موفقیتی استثنایی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران رقم زد. حل پرونده های متعدد حقوقی به نفع شرکت صدرا با همکاری مجموعه حقوقی قرارگاه خاتم یک موفقیت دیگر در سال های اخیر بوده است.

زارع پور کاهش زیان انباشته صدرا را نیز موفقیت دیگر آن برشمرد و گفت: پیش بینی می کنیم تا پایان سال 1403 زیان انباشته این شرکت به سمت صفر میل کند. کارکنان صدرا در حوزه های مختلف همدل هستند و کارخانه های این شرکت در شمال و جنوب وضعیت مناسبی دارند و از زحمات مهندس زارعی طی این مدت تشکر کرده و برای جانشین ایشان هم آرزوی موفقیت دارم.

در ادامه سردار اسداالله حاجی زمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ضمن تبریک اعیاد شعبانیه سابقه فعالیت های شرکت صدرا را ستود و ماندگاری فعالیت هایی همچون ساخت کشتی افراماکس را بسیار زیاد دانست.

وی افزود: کارخانه های صدرا در شمال و جنوب کشور هم ظرفیت ويژه ای دارند و امید است در آینده از ظرفیت های آنها بیشتر استفاده شود. ساخت انواع نفتکش و کانتینربر نیاز کشور است و البته در حوزه راه آهن و جاده سازی نیز نیازهای زیادی وجود دارد. فعالیت های شما باقیات الصالحات است و در دو سال اخیر با حضور مهندس زارعی فعالیت های خوبی در حوزه کارپذیری انجام شد، صدرا با ساخت کشتی های مختلف توانایی خود را اثبات کرد و از داخل کشور سفارشات بیشتری دریافت خواهد کرد. وقتی رئیس جمهور ونزوئلا به ایران سفر کرد، اصلی ترین موضوعی که بر روی آن مانور داده شد، ساخت و تحویل کشتی افراماکس بود. ان شاء لله روند موفقیت صدرا در آینده نیز ادامه یابد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء مهندس علی زارعی را مدیری کاربلد، پرتلاش، پیگیر و توانمند توصیف کرد و گفت: در استان خوزستان نیاز به کار و خدمت به مردم به شدت وجود دارد و نیازهای مردم آبادان و خرمشهر بعد از پایان جنگ تحمیلی هنوز برطرف نشده است. قرارگاه خاتم الانبیا نیز برای کمک به مردم این منطقه علیرغم وسعت فعالیت های خود اقدام کرده و به جاده سازی و حل مشکل فاضلاب کمک کرده است. افتخار ما خدمت گذاری به مردم به خصوص مردم خوزستان است که در ایام جنگ سختی زیادی کشیده و متهدانه پای نظام ایستادند و ان شالله مهندس زارعی در این استان منشا خیر و برکت باشند.

او اظهار داشت: آقای ابویسانی به عنوان جانشین مهندس زارعی طی این مدت همراه با ایشان فعالیت داشت و این نشانه توجه مهندس زارعی به جانشین پروری است. مهندس ابویسانی کاملا بر اوضاع شرکت مسلط است  و فعالیت های فنی و مهندسی گسترده ای داشته و از رده کارشناسی به عالی ترین رده های مدیریتی رسیده و یقین داریم ایشان هم همانند مهندس زارعی در صدرا موفق خواهد بود و با حفظ روند قبلی شاهد شکوفایی این شرکت خواهیم بود.

مهندس علی زارعی عضو هیات مدیره شرکت صدرا سخنران بعدی این نشست بود که ضمن تشکر از دوستان و همکاران خود در شرکت صدرا رابطه خود با کارکنان این شرکت را مانند رابطه اعضای یک خانواده توصیف کرد و افزود:  همه ما تعاملی صمیمانه داشتیم و دغدغه همه ما به دور از جاشیه تنها کار کردن بود. از همه مدیران و همکاران صدرا و از فرمانده محترم قرارگاه خاتم الانبیا سردار هوش السادات به طور ويژه تشکر می کنم که حمایت ایشان در پیشبرد فعالیت های صدرا موثر بود. همچنین از سردار عابد و عزیزان فعال در هلدینگ نفت و گاز نیز تشکر می کنم. دکتر زارع پور نیز در هیات مدیره صدرا دغدغه های شرکت را به طور موثر دنبال می کردند. از برادر عزیزم مهندس ابویسانی نیز که در دو سال گذشته تکیه گاه و پشتیبان بودند سپاسگزارم و مسئولیت جدید را به ایشان تبریک می گویم. معرفی ایشان تصمیم درستی بود و از همه عزیزان بابت کوتاهی های احتمالی طلب حلالیت می کنم.

سپس مهندس ابویسانی سرپرست شرکت صدرا، با تشکر از فرمانده و مجموعه مدیریتی قرارگاه خاتم الانبیا و شرکت صدرا از مهندس زارعی بابت همراهی ها و حمایت ها تشکر کرد و گفت: دستاوردهای شرکت صدرا در این دو سال قابل توجه بود و برخی ویژگی های مهندس زارعی در این زمینه تاثیرگذار بود که عبارتند از شجاعت، خطرپذیری، نتیجه گرایی، دوستی و برادری برای عموم کارکنان صدرا، ارتباطات و تعاملات گسترده، تعهد و دلسوزی برای شرکت صدرا، پرتلاش بودن و خستگی ناپذیری، تخصص و کاربلد بودن و حمایت از مدیران و کارکنان. برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم و از تمام ارکان قرارگاه انتظار دارم که به صدرا کمک کنند. صدرا یک مجموعه ويژه در قرارگاه و سپاه است و از همکاران خود نیز انتظار دارم مثل سابق به شرکت صدرا کمک کنند. زیرا این کار کمک به صنعت دریایی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار آینه معاون بازرسی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سخنران بعدی این جلسه بود که با تشکر از زحمات مهندس زارعی گفت: ایشان صدرا را به خودباوری و جهش قابل توجه رساند. من از دو دهه قبل عملکرد صدرا را زیر نظر داشته ام و این شرکت فراز و فرودهای زیادی داشته، اما با مدیریت کهندس زارعی صدرا به مرحله ساخت و فروش شناور به دیگر کشورها رسیده است. این موفقیت در ابعاد مختلف دیگری نیز وجود دارد و ریشه آن تعامل و همکاری و همگرایی با مجموعه کارکنان صدرا است.

وی تصریح کرد: مهندس ابویسانی نیز باید طی دوره مدیریت خود برای تربیت مدیران جوان تلاش کنند. باید روند فعلی حفظ شده، ارتقا یابد. زیرا قرارگاه و صدرا توانایی های خود را به اثبات رسانده اند.

اعطای لوح تقدیر به مهندس علی زارعی و نیز حکم سرپرستی به مهندس ابویسانی پایان بخش این نشست بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *