بازدید مدیران ارشد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از کارخانه صدرا – خزر

این بازدید که در تاریخ 23 تیرماه سالجاری انجام پذیرفت، آقای دکتر علی مسیبی بهروز رئیس هیئت مدیره شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی به اتفاق تعدادی از مدیران و مسئولین این شرکت از ظرفیت ها و زیر ساخت های کارخانه دریای خزر شرکت صدرا بازدید بعمل آوردند.

 

به نام خدا

این بازدید که در تاریخ 23 تیرماه سالجاری انجام پذیرفت، آقای دکتر علی مسیبی بهروز رئیس هیئت مدیره شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی به اتفاق تعدادی از مدیران و مسئولین این شرکت از ظرفیت ها و زیر ساخت های کارخانه دریای خزر شرکت صدرا بازدید بعمل آوردند.

در این دیدار آقای مهندس علی زارعی مدیر عامل شرکت صدرا با خیر مقدم به میهمانان، گزارشی از اقدامات، ظرفیت ها و زیر ساخت های این شرکت، به ویژه کارخانه دریای خزر ارائه نموده و خواستار همکاری های فی مابین گردیده اند. ایشان موضوع تامین تضامین اجرای پروژه ها را یکی از مسائل مهم قراردادی یاد نموده و خاطر نشان نمودند که با حمایت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) که همواره با رویکرد تولید، اشتغالزایی و خوداتکایی ایران عزیز گره گشای موانع پیش رو بوده اند در اجرای پروژه های مشترک مشکل تضامین نخواهیم داشت.

در این دیدار همچنین رئیس هیئت مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی نیز با ابراز خرسندی از توان بالای شرکت صدرا و اجرای پروژه های عظیم توسط این شرکت، بهره گیری از ظرفیت های ساخت داخل را مورد توجه قرارداده و خواستار همکاری با شرکت صدرا گردیده اند.

ارتباطات و امور بین الملل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *